Echipamente profesionale de protecție

Informații utile

CUM CUMPĂR

Pasul 1: Crearea contului

Crearea contului nu este obligatorie dar, pentru a simplifica procesul de comandă, vă recomandăm crearea acestuia. Dacă nu doriţi crearea unui cont, treceţi la pasul următor.

Pentru crearea contului completaţi formularul cu nume de utilizator, adresă de email, telefon şi parolă. Din momentul activării contului veţi avea posibilitatea să plasaţi comenzi mai repede, să vedeţi istoricul comenzilor, să adăugaţi produse în whishlist, să vedeţi istoricul facturilor, să primiţi vauchere cadou sau să beneficiaţi de diverse promoţii speciale. Un cont pe deprotectie.ro vă va aduce, după cum veţi vedea, doar beneficii.

Pasul 2: Alegerea produselor

Indiferent dacă aveţi cont creat sau nu, aveţi acces la toate produsele din oferta deprotectie.ro.

Dacă stiţi ce căutaţi, e simplu. Scrieţi denumirea sau codul produsului în bara de căutare şi veţi fi trimis direct pe pagina produsului. Dacă încă nu sunteţi decis, puteţi începe prin a parcurge categoriile din meniul de echipamente. Pentru a vă uşura căutarea, am configurat modulul de căutare în aşa fel încât să puteţi căuta în toate categoriile sau specific, doar în categoria care vă interesează.

După ce gasiţi produsul potrivit nu mai ramâne decât să alegeţi culoarea şi mărimea, acolo unde este cazul, cantitatea dorită şi să îl adăugaţi în coş.

Pasul 3: Coşul de cumpărături

După ce aţi adăugat produsele în coşul de cumpărături puteţi accesa Coşul Meu pentru a vizualiza, modifica sau şterge produsele alese. De asemenea, tot aici puteţi estima costurile de transport şi, dacă e cazul, să folosiţi un cupon de reducere.

După ce aţi revizuit conţinutul coşului puteţi trece la pasul următor: Continuă cu finalizarea.

Pasul 4: Confirmarea comenzii

În această etapă va trebui să vă autentificaţi în contul deprotectie.ro sau să finalizaţi comanda fără crearea unui cont.

Trebuie să introduceţi datele necesare pentru facturare şi livrarea comenzii. Veţi vedea de asemenea un sumar al comenzii şi costurile aferente. Nu vă rămâne decât să alegeţi modalitatea de plată, pe site cu cardul sau prin transfer bancar. Acum puteţi să Plasaţi Comanda.

Noi primim comanda şi începem procesarea ei. Pe parcursul procesării veţi fi ţinuţi la curent cu evoluţia procesului iar în momentul în care comanda va fi trimisă spre dumneavoastră, veţi fi notificat prin email şi vi se va comunica numărul notei de transport.

În funcţie de produsele alese şi de furnizor, livrarea produselor se poate face în 2 zile de la înregistrarea plăţii, în 5-7 zile sau în cazul comenzilor speciale, în 21 de zile. La fiecare comandă vi se va comunica termenul de livrare, în funcţie de componenţa Coşului.

CUM PLĂTESC

Pe DeProtectie.ro aveţi la dispoziţie două variante de plată: online cu cardul, direct pe site sau prin ordin de plată.

Plata online folosind cardul bancar

În cadrul magazinului online deprotectie.ro se pot efectua plăţi cu cardul, personal sau al firmei. Întrucât am dorit ca tranzacţiile să se facă în deplină siguranţă, plăţile online sunt facilitate de euplatesc.ro. Sistemul de plăţi acceptă carduri Visa şi Mastercard, eliberate în România, atât cele de debit cât şi cele de credit.

Ordin de plată

În cazul în care optaţi pentru acest timp de plată, vi se va elibera o factura proformă pe baza căreia puteţi efectua plata.

Plata se poate face în contul:

S.C. DEPROTECTIE.RO SRL
CIF: 41992917
Banca: ING BANK NV
IBAN: RO69INGB0000999909794147

După efectuarea plăţii, vă rugăm să ne trimiteţi o dovadă a plăţii la adresa contact@deprotectie.ro.

EXPEDIERE ŞI LIVRARE

Livrarea comenzilor

Produsele comandate se pot livra în toată ţara, prin servicii de curierat.

Procesarea comenzilor poate dura de la câteva ore la câteva zile, în funcţie de disponibilitatea produselor. Durata procesării va fi comunicată în momentul confirmării comenzii. Livrarea efectivă a produselor dureaza 1-2 zile, în funcţie de adresa dvs.

Nu suntem răspunzători pentru întârzierile ce pot apărea în procesul livrării după ce coletul a fost ridicat de la sediul nostru.

Costul transportului

Pentru comenzile sub 499 RON, costul transportului este de 39 RON, oriunde in Romania.

Pentru comenzile care depasesc 499 RON, transportul este GRATUIT.

POLITICA DE RETUR

Returul produselor

Dacă după primirea produselor nu sunteţi mulţumit de unul dintre produsele comandate, îl puteţi returna în termen de 30 de zile calendaristice. Tot ce trebuie să faceţi este să completaţi formularul de retur şi să ne trimiteţi produsul sau produsele. Costurile de transport în cazul returului vor fi suportate de către dumneavoastră.

Produsul returnat trebuie să fie în ambalajul original împreună cu documentele care l-au însoţit şi nu trebuie să prezinte urme de uzură.

Înlocuirea produsului sau rambursarea banilor

  1. Se completează formularul de retur şi se trimite la contact@deprotectie.ro; Veţi primi din partea noastră un răspuns cu numărul returului dvs şi detalii depre următorii paşi.
  2. După ce trimiteţi formularul şi primiţi răspunsul nostru, ambalaţi şi expediaţi la sediul DeProtectie.ro produsele. Vă rugăm să ne trimiteţi şi nouă o copie a notei de transport pentru a putea verifica în timp real statusul expediţiei.
  • Produsul împreună cu ambalajul producătorului trebuie să se prezinte în forma în care a fost primit. Vă rugăm să împachetaţi produsele corespunzator, pentru a nu se deteriora în timpul transportului.
  • Returul produsului trebuie să fie însoţit de toate documentele primite la livrare.
  • Costul transportului în cazul returului este suportat exclusiv de către client.
  • Înscrieţi pe documentul de transport şi colet adresa noastră completă  şi numărul de retur primit ca urmare a completării pasului 1.
    Coletul trebuie să aibă înscrise, pe lângă expeditor, următoarele informaţii:
    Destinatar:
    Adresă:
    Număr Retur:

După primirea şi procesarea returului veţi fi contactat de unul dintre reprezentanţii noştri pentru a stabili detaliile înlocuirii produsului sau metoda de rambursare a banilor.

Banii se pot rambursa prin:

  • Virament bancar (în contul clientului)
  • Rambursarea direct pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata.

Excepţii şi note

Nu se pot returna produse aflate într-una sau mai multe dintre următoarele situaţii:

  • Produs adus pe comandă specială;
  • Produsul este incomplet, nu mai are ambalajul producătorului sau documentele aferente;
  • Haine sau încălţăminte care prezintă urme de purtare sau sunt deteriorate;
  • Produse care s-au murdărit ca urmare a neambalării corespunzătoare astfel încât s-au deteriorat în timpul transportului;
  • Produsele care prezintă urme de uzură.

Deprotectie.ro îşi rezervă dreptul de a refuza orice retur care nu îndeplineşte întocmai condiţiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

GARANŢIE

Garanţiile

  1. Garanţia comercială

Unele produse comercializate de deprotectie.ro beneficiază, după caz, de garanţie comercială. Această garanţie este oferită de producător sau distribuitor.

  1. Garanţia pentru conformitate

Conform Legii 449/2003, fiecare produs comercializat de deprotectie.ro beneficiază de garanţie de conformitate. Această garanţie acoperă lipsa de conformitate a produsului pe o perioadă de doi ani, începând cu data luării în primire a produsului. În cazul produselor folosite, acest termen se reduce la un an. Garanţia pentru lipsa de conformitate nu afectează în nici un fel garanţia comercială. Conform legii, fiecare client poate solicita, în lipsa conformităţii produsului, repararea, înlocuirea, reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii acestuia, dar numai în cazul în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit.

Pentru neconformităţile apărute într-un termen de 6 luni de la achiziţia produsului se consideră că neconformitatea exista la momentul livrării. Dacă lipsa de conformitate apare după 6 luni, consumatorul trebuie să facă dovada că această lipsă de conformitate a existat la momentul livrării.

Conformitatea se acordă în cazul în care produsul se află într-una dintre următoarele condiţii în momentul livrării:

  • Nu corespunde descrierii făcute de vânzător şi nu are aceleaşi calităţi ca produsul prezentat;
  • Nu corespunde oricărui scop specific solicitat de consumator;
  • Nu corespunde scopurilor pentru care este utilizat în mod normal tipul de produs;

Prezumţia că produsului îi lipseşte conformitatea nu se aplică în următoarele cazuri:

  • Dacă se dovedeşte că lipsa de conformitate nu a existat la momentul livrării;
  • Dacă prezumţia este incompatibilă cu natura produsului;
  • Dacă prezumţia este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate. (Exemplu: folosirea incorectă a produsului sau uzura normală a produsului)
DeProtectie.ro semnatura