Echipamente profesionale de protecție

Întrebări frecvente

Cum cumpăr?

Pentru a putea cumpăra produsele noastre, trebuie doar să intraţi pe deprotectie.ro, să plasaţi o comandă şi să urmaţi paşii aferenţi finalizării comenzii. Puteţi achiziţiona produse indiferent dacă v-aţi creat un cont de client sau nu.

Cum pot să modific o comadă plasată deja?

Comanda dvs. finalizată se înregistrează automat în sistemul nostru. Pentru orice modificări referitoare la comandă trebuie să sunaţi la 0749 609 472 sau să trimiteţi un email la contact@deprotectie.ro în maxim 4 ore de la plasarea comenzii.

Cum plătesc?

Există două opţiuni de plată pe deprotectie.ro:

  1. cu cardul (opţiunea Card bancar), fără comision şi în condiţii de siguranţă
  2. în avans (opţiunea Transfer bancar), pe baza facturii proforme.

Pot comanda dacă sunt persoană fizică?

Da. Trebuie doar să completaţi corect câmpurile necesare şi să vă bucuraţi de cumpărături pe deprotectie.ro.

Cum ma abonez la newsletter?

Daca doriţi să fiţi ţinut la curent cu noutăţile şi promoţiile noastre, bifaţi căsuţa pentru înscrierea la Newsletter. Pe site-ul nostru, în pagina de Confidențialitate, găsiţi toate informaţiile necesare despre prelucrarea datelor cu caracter personal de către deprotectie.ro.

Vă puteţi dezabona oricând de la newslettere.

Cum măa dezabonez de la newletter?

Pentru dezabonare, puteți folosi opțiunea de Dezabonare din mesajele trimise în newsletter. Dacă nu ați primit niciun astfel de mesaj, vă rugăm să trimiteţi un email cu subiectul “Dezabonare” la contact@deprotectie.ro şi să specificaţi adresa cu care v-aţi înregistrat pe site.

Pot schimba un produs dacă mărimea e prea mare sau prea mică?

Sigur ca da. Tot ce trebuie să faceţi este să urmaţi corect paşii pentru retur.

În cât timp se poate face schimbul sau returul produselor?

Aveţi la dispoziţie 30 de zile pentru a returna produsele care nu corespund, dar nu înainte de a trimite Formularul de retur şi de a primi din partea noastră Numărul de retur.

Se pot face livrări oriunde în ţară?

Da, putem livra prin curier oriunde în ţară.

Cum pot verifica dacă s-a transmis comanda?

După plasarea comenzii veţi primi din partea noastră, automat, un email de confirmare a înregistrării comenzii.

Cum pot anula comanda plasată?

Comanda dvs. finalizată se înregistrează automat în sistemul nostru. Pentru anularea acesteia vă rugăm să sunaţi la 0749 609 472, între orele 09:00 – 17:00, sau să trimiteţi un email la adresa contact@deprotectie.ro.

Cum pot modifica adresa de livrare a comenzii?

Comanda dvs. și detaliile aferente acesteia (adresele de livrare și de facturare, produsele comandate în formatul, culorile și mărimile dorite, alături de alte specificații) se înregistrează automat în sistemul nostru la plasarea comenzii prin intermediul website-ului www.deprotectie.ro. Pentru modificarea adresei de livrare sau a produselor comandate vă rugăm să sunaţi la 0749 609 472, între orele 09:00 – 17:00, sau să trimiteţi un email la adresa contact@deprotectie.ro.

Cum pot afla numărul de AWB al comenzii?

Sistemul nostru trimite automat o notificare cu numarul notei de transport în momentul în care produsele au fost expediate din sediul nostru. Dacă nu primiţi email-ul cu aceste informaţii, vă rugăm să ne contactaţi la contact@deprotectie.ro şi să specificaţi numărul comenzii.

DeProtectie.ro semnatura