Echipamente profesionale de protecție

MON - SAT: 08 am - 17 pm

Program

L-V: 08.00-18.00

Contact

0749 609 472

Întrebări frecvente

MT HelmetsÎntrebări frecvente

Cum cumpăr?

Pentru a putea cumpăra produsele noastre, trebuie doar să intraţi pe DeProtectie.ro, să plasaţi o comandă şi să urmaţi paşii aferenţi finalizării comenzii. Puteţi achiziţiona produse indiferent dacă v-aţi creat un cont de client sau nu.

Cum pot să modific o comandă plasată deja?

Comanda dvs finalizată se înregistrează automat în sistemul nostru. Pentru orice modificări referitoare la comandă trebuie să sunaţi la 0749 609 472 sau să trimiteţi un email la [email protected] în maxim 4 ore de la plasarea comenzii.

Cum plătesc?

Există două opţiuni de plată pe deprotectie.ro:

  1. cu cardul (opţiunea Card bancar), fără comision şi în condiţii de siguranţă
  2. în avans (opţiunea Transfer bancar), pe bază de factură proformă.

Pot comanda dacă sunt persoană fizică?

Da. Trebuie doar să completaţi corect câmpurile necesare şi să vă bucuraţi de cumpărături pe deprotectie.ro.

Cum ma abonez la newsletter?

Daca doriţi să fiţi ţinut la curent cu noutăţile şi promoţiile noastre, bifaţi căsuţa pentru înscrierea la Newsletter. Pe site-ul nostru, în pagina Politica de confidențialitate, găsiţi informaţiile corespunzătoare la prelucrarea datelor cu caracter personal de către deprotectie.ro.

Vă puteţi dezabona oricând de la newslettere.

Cum măa dezabonez de la newletter?

Pentru dezabonare, vă rugăm să trimiteţi un email cu subiectul “Dezabonare” la [email protected] şi să specificaţi adresa cu care v-aţi întregistrat pe site.

Pot schimba un produs dacă mărimea e prea mare sau prea mică?

Sigur ca da. Tot ce trebuie să faceţi este să urmaţi corect paşii pentru retur.

În cât timp se poate face schimbul sau returul produselor?

Aveţi la dispoziţie 30 de zile pentru a returna produsele care nu corespund, dar nu înainte de a trimite Formularul de retur şi de a primi din partea noastră Numărul de retur.

Se pot face livrări oriunde în ţară?

Da, putem livra prin curier oriunde în ţară.

Cum pot verifica dacă s-a transmis comanda?

După plasarea comenzii veţi primi din partea noastră, automat, un email de confirmare a înregistrării comenzii.

Cum pot anula comanda plasată?

Comanda dvs finalizată se înregistrează automat în sistemul nostru. Pentru anularea acesteia vă rugăm să sunaţi la 0749 609 472, între orele 09:00 – 17:00, sau să trimiteţi un email la adresa [email protected].

Cum pot modifica adresa de livrare a comenzii?

Comanda dvs finalizată se înregistrează automat în sistemul nostru. Pentru anularea acesteia vă rugăm să sunaţi la 0749 609 472, între orele 09:00 – 17:00, sau să trimiteţi un email la adresa [email protected].

Cum pot afla numărul de awb al comenzii?

Sistemul nostru trimite automat o notificare cu numarul notei de transport în momentul în care produsele au fost ridicate de la sediul nostru. Dacă nu primiţi email-ul cu aceste informaţii, vă rugăm să ne contactaţi la [email protected] şi să specificaţi numărul comenzii.

Abonează-te la știri

Află primul despre cele mai noi oferte:

Coș de cumpărături
Intră în cont

Nu ai un cont încă?

Creează-ți un cont